I believe that the only way you can know which way to go is to look as forward as you can.

Saturday, June 17, 2006

Cainele vagabond, parazitul sfant al Romaniei

Am citi de curand un interviu cu Radu Georgescu, "Romanul care i-a vandut un antivirus lui Bill Gates". Excelent interviul.
Una din intrebari, fara legatura cu IT-ul... mi-a trezit amintiri vii:

«-De ce va este teama in Romania?

-De cainii vagabonzi.
»

Da... le e teama multora dintre romani. Si mie.



Merg acasa. Trec prin parcul de leagane. O mama tipa la un copil care se joaca in nisip. A pus mana pe un r*** uscat de caine. Trec pe langa spatiul verde din fata blocului. Ah pute pute a hoit… iar a murit un caine in boschet. Da, uite muste. Trec prin tronson… muste si r*** de caine de nu stiu pe unde sa calc. Au vecinii caini si pentru ca ii scot prea tarziu… nu mai ajung sa faca in parcul de leagane in nisip… si isi dau drumul in tornson. Iar muste, iar pute. Cinci-sase caini stau la intrarea blocului si maraie. Imi atin calea. Trebuie sa stau calma si sa ma uit in alta parte. Nu am mancare la mine asa ca poate scap. Ma chinui sa intru in propriul meu bloc, in propria casa. Urc in bloc. Un caine la parter pe pres. Un caine la Etaj 1 pe pres. In fata usii sta o cutie de conserva cu resturi de mancare care put. Nu e nimic, oricum pute peste tot a excremente si a caine jegos de tomberon. Nici nu ma agit sa gonesc cainii din scara. Oricum ii baga iar la 12 noaptea vecina. Femeie buna. Intru in casa. Aud ceva care s-a pleostit de frunzele copacului din fata geamului. Sunt bucati de paine inmuiata in mancare prelingadu-se. Acum si copacu e imputit. Asta e, a aruncat vecina de la 4 mancare la caini. Bine ca nu m-am trezit cu un os unsuros in cap. Ce tare e vecina!... nu mai trebuie sa duca gunoiul plus ca a facut o fapta buna. Deci sa ma culc. E cald. Deschid geamul. Nu pot sa dorm… latra cainii. Or sa adune sobolanii de la subsol resturile aruncate. Cainii se pare ca au treaba sa latre si sa schelalaie.

Cred ca este perceputa gresit libertatea si protectia animalelor.

In Bucuresti, lucram prin Pipera. Cel mai greu a fost sa intru in cladire cand am avut interviu. Apoi am invatat sa vin la ora optima, dupa ce oamenii buni hraneau cainii. Cand sarea la cate un nefericit haita faceam ca toata lumea... ocoleam scena.

In ianuarie 2006 un om a murit in plin centrul Bucurestiului, atacat de un caine vagabond. Nu a fost nici primul, nici ultimul incident grav. E incredibil ca tot ce s-a intamplat a fost ca milioane de romani sa ridice vocea in apararea cainilor vagabonzi. Vor sa se cheltuie sume uriase pentru vaccinare si castrare ca sa fie iar retrimisi pe strada!!! Sunt aproximati 200.000 de caini numai in Bucuresti. O astfel de campanie e deja imposibila. In timp ce cateva sute de cadre specializate castreaza cateva mii, restul se isi dubleaza numarul in cateva luni.

Sunt zeci de specii pe cale de disparitie, padurile sunt defrisate, dar pentru astea nu are nimeni bani... Oameni atacati, cosuri de gunoi rasturnate de cainii flamanzi, purici, zapada in parcuri plina de r**** de caine, lesuri de caini calcati sau nu de masini = peisaj romanesc urban.

Planul cu castrarea si repunerea in libertate e ca si cum cineva ar dori sa interzica otrava de sobolani, sa ii adune pe toti sa ii castraze si sa ii vaccineze. Sobolanii sunt la fel de “folositori” si se inmultesc cu acelasi succes ca si cainii vagabonzi.

M-a muscat odata un caine vagabond si mi-a dat sangele. Nu a latrat, a venit din spate, fara avertisment si a sarit direct sa muste. M-am dus pentru vaccin anti-tetanos. Era coada. O femeie cu o fetita in brate cu mana sangerand. Mi-am amintit cu tristete de urmatoarea parere caraghioasa: “Numai pe oamenii rai ii musca cainele. El simte omul.”. Absolut. Politia de pe tot mapamondul e incompetenta. Folosesc ei cainii pentru depistat urme dar asta e nimica toata. Detectorul de infractori ar fi o haita de caini vagabonizi flamanzi. Suspectii sunt pusi la zid. Cei la care sar cainii sa ii muste sunt omenii rai. Da da da, cainii vagabonzi sunt cei mai buni psihologi si clarvazatori. De altfel si pe politisti ii latra cainii. Oameni rai! Si oamenii care merg pe bicicleta sunt tot oameni rai. Si cainii care latra la masini... simt oamenii rai din masina. Clar!

M-am gandit de multe ori sa infiintez o organizatie de educare si trezire la realitate in privina cainlor…dar am renuntat intelegand ca nu sunt destui adepti. Oricat as incera sa imi inchipui pana unde se va merge... simt ca imi depaseste imaginatia... Cred ca inspaimantatoarea moarte a omului de afaceri Hajime Hori a adus o pata de nesters Romaniei.

Am gasit pe unele forumuri cateva pareri care mi-au trezit sperante. Nici in EUROPA si nici in USA, eu nu am vazut caini vagabonzi. Si e o idee buna. Cainii abandonati de stapani care nu gasesc adoptie sunt eutanasiati. Are cineva o idee mai buna? Care?

49 comments:

Anonymous said...

Eu cred ca lumea traieste in extreme. Cu vorbe nu o sa se rezolve niciodata nimic. Pur si simplu trebuie sa iasa lumea in strada si sa ii extermine. ONG-urile nu vor face nimic, Primaria nici atat. Cat despre "iubitorii de animale" sunt doar "no life people". Daca ar avea o ocupatie, ar incepe sa vada realitatea mai clar. Propun cateva solutii simple:
1. Antigelul, il folosim iarna, se gaseste peste tot. Are un gust dulce datorita caruia multi "catzei" il ingereaza.
2. Otrava contra sobolanilor reactioneaza foarte bine. Se gaseste la aproape orice magazin cu mancare pt. animale.
Trebuie macar exterminati cei care nu au fost sterilizati, desi si cei care au fost prezinta un pericol pentru toata lumea. Nu e posibil sa iesi pe strada si sa iti fie frica. Sa nu te simti in siguranta nicaieri. Sa porti vara pantaloni lungi desi e arsita. Sa nu te poti plimba cu bicicleta in ciuda pistelor desenate pe strazi de alesii nostri... si asa mai departe... vorbele nu duc nicaieri, trebuie pur si simplu sa dispara de pe strazi.
Prima data cand am fost intr-o tara straina, Austria, mergeam pe strada si nu stiam de ce e asa de bine.. pentru ca nu imi era frica.. nu era nici un caine sa ma muste, pe mine sau pe altii din jurul meu...
Nu ii mai suport.

Anonymous said...

Azi am otravit doi caini vagabonzi. Dar probabil au aparut alti 50. Daca am actiona cu totii, s-ar vedea o diferenta.
Multumesc pt sfatul cu antigelul, functioneaza.

cocomobilu said...

am icercat si eu cu antigel si a dracului de javra n-a vrut sa bea.zi-mi si mie cum pot sa ii fac sa manance otrava de sobolani (ca si din aia le-am pus si nu s-au atins de ea)

Anonymous said...

Am o idee: incercati si voi niste antigel, poate asa scapam si de voi.
Am curata astfel tara asta....

Anonymous said...

Otrava pentru sobolani e inghitita de caini mai usor daca prajiti carnea in ulei. Mirosul de prajeala e mai puternic si mai ademenitor. Cat despre antigel, nu toti cainii il accepta. Dar daca le e foame tare, si in general le e, atunci e posibil sa avem succes.
Spor!!!

Anonymous said...

vreau sa aplic si eu tehnica cu antigelul; dar as vrea sa stiu cum se face, ca ala e lichid; si stai linistit nu esti singur, din fericire mai sint si oameni care gindesc normal si pun civilizatia inainte, nu viata unor potai care de fapt, prin prezenta lor in strada nu fac decit sa ne rata cit de inapoiati sintem

Anonymous said...

Iei capacul de la un borcan si torni in el antigel si il lasi langa scara blocului. Cat mai multe capace, cu atat mai multe sanse..:))) Spor!!!

Anonymous said...

Salut
Nici in Belgia si Olanda n-am vazut niciodata vre-un câine fara stapan ori fara lesa. Aici in orasul in care locuiesc eu daca ai caîne trebuie sa ai si saculet pentru excrementele câinelui in caz de face ceva daca nu primesti amenda.
Aici sunt azile de animale pierdute insa daca nu vine nimeni sa le ia in termen de cateva saptamani sunt eutanziate. Si sa fiu sincer nici n-am vazut prea multi hinghieri pentru ca presupun ca au avut grija sa-si faca meseria ori pentru ca cetatenii acestor doua tari sunt civilizati se opun prinderii cainilor pierduti sau lasati.
Pe de alta parte ma mira cat de multi oameni au caini aici dar au grija de ei si pentru ca exista legi care pedepsesc dur pe stapanul animalului in cazul in care ar face probleme unui om ori proprietatii lui.

Anonymous said...

Citind cometariile voastre, imi spun a mia oara "Mi-e rusine ca sunt roman!" Daca tot sunteti atat de preocupati de problema cainilor vagabonzi, am si eu o intrebare. Cati dintre voi aveti animalute proprii si daca aveti cum v-ati simti daca ati ajunge cu acesta la medicul veterinar si "verdictul" acestuia ar fi: intoxicatie cu antigel, cu sanse de salvare aproape inexistente.

Sa nu ma intelegeti gresit, nu sunt de acord cu aceasta situatie neplacuta relatata romantat de Alize, dar nici nu consider o rezolvare sa ne purtam ca niste "animale" primitive.

Cati dintre voi ati apelat in aceasta situatie la metode umane si civilizate, cum ar fi euthanasierea. Imi permit sa va raspund eu. Niciunul.

Si ca tot vorbea cineva de tarile civilizate, pai, cred ca n-ati vrea sa stiti ce i se intampla unei persoane cu apucaturile voastre josnice si mizerabile.

In concluzie, poate daca multi dintre noi am fi mai responsabili, civilizati si dotati cu mai putin teribilism si avarism, am putea schimba multe lucruri de care avem atata repulsie, dar pe care alegem sa le rezolvam cu atrocitatea si lipsa de discernamant a unui alienat mintal.

Anonymous said...

am trait si eu cateva experiente. Am caini si nu ii pot scoate afara ca sunt atacata de haite. Nu pot dormi noaptea pentru ca javrele oribile latra in continuu. Am sunat la politie, noaptea la 3 cand m- au trezit. De ce la politie? Pentru ca onorabilele javre sunt adapostite de un patron de restaurant, chiar la el in curtea cu depozitul, laolalta cu mancarea servita noua, oamenilor. Cu tot cu viermii intestinali autentici, "de lla mama lor", adica direct de la javre. Ce raspuns am primit de la onorabilii nostri politisti? "Domne, daca era vorba de oameni care fac galagie, tipa sau asculta muzica tare, interveneam, dar acum n-avem ce face, ca galagia e facuta de caini". La care eu intreb: "bine, dar avand in vedere ca e vorba de un restaurant, care prin lege nu are voie sa adaposteasca animale de niciun fel, ca este neiginienic, nu puteti trimite un coleg politist sa la spuna sa ii duca de-acolo?" Raspunsul a fost dezarmant: impotriva galagiei facute de caini noi nu putem actiona."
Din cate stiu, anul acesta va fi adoptat un proiect de lege referitor la linistea publica. Ma intreb totusi cine va avea grija sa fie si respectata legea asta... Ca aici ar intra si bisericile care difuzeaza, LIVE, slujba de duminica de la 8, direct in boxele date la maxim din curtea goala, ca doar toti enoriasiicu adevarat interesati sunt inauntru... Ca daca tot au descoperit si prelatii nostri tehnica, tre' s-o foloseasca. La astia m-am dus, sfioasa, sa ii rog sa dea mai incet, sa dormim si noi, aia care nu vrem sa fim obligati sa ascultam slujba, aia care nu vrem credinta cu de-a sila, sau in fine, n neaparat duminica la 8... Stiti ce mi-au spudls? Ca ei nu pot sa dea muzica mai incet, ca doar sunt biserica! Si uite asa am plecat eu de acolo blestemata si spurcata de conu' preot, care propovaduieste iubirea fata de aproapele si respectul pentru semeni... Bravos natiune! Halal sa-ti fie!

Anonymous said...

Oamenii care protejeaza acesti caini vagabonzi sunt ca protejatii lor: niste animale doar cu paleocortex. Functionarii romani incearca citesc ceva, dar aplica prost. "Drepturile cainilor vagabonzi" e o asftel de aplicatie aiurea. Cainii vagabonzi trebuie eutanasiati pt ca nu e bine nici lor, nici oamenilor. Daca vecinii comenteaza "ca tatele la gard", asta e treaba lor, oamenilor dotati cu neocortex nu trebuie sa le pese. Voi faceti tot ce va sta in putere sa ii starpiti. Cainii vagabonzi omoara pisici, si astfel si problema cu sobolanii se inrautateste. Eutanasierea ar trebui sa se intample in centre specializate cu asa ceva, iar oamenii incurajati sa divulge locatiile cainilor vagabonzi. Iar daca o "vecina buna" protejeaza "bietele animale", si asta ar trebui divulgat pentru a fi luate masurile de rigoare.

Dar... prea multi politicieni in Romania, prea putina actiune. Oamenii de rand ar trebui sa fie cei care sa initieze voluntar un astfel de program de eutanasiere.

Anonymous said...

Nu mai stiu care intreba: "Cati dintre voi aveti animalute proprii si daca aveti cum v-ati simti daca ati ajunge cu acesta la medicul veterinar si "verdictul" acestuia ar fi: intoxicatie cu antigel, cu sanse de salvare aproape inexistente.". Hai sa va intreb eu ceva: cati dintre voi aveti copii "proprii" si cand treceti pe langa caini vagabonzi luati imediat copilul in brate si va ganditi la startul iminent? Ca si eu am fost muscat de caine si nu vreau ca cel mic sa aiba aceeasi experienta. Stiti cum e cand copii trebuie sa faca injectii? Va spun tot eu ca am fost la vaccinurile normale. Si acum pentru ce? Pentru ca sunt mii de babe nebune care n-au pensie dar se duc cu mancare gatita sa dea la caini? Si la pisici care au umplut subsolul de purici? Pt ca hingherii nu exista? Eu unul n-am vazut niciodata un hingher in Romania. Simplu. Vezi gunoieri, vezi cershetori, aurolaci shmenari, vidanjori, cioclii, gropari, tot felul de oameni cu/fara meserii mai "frumoase" dar nu hingheri!!! Si apropo: pt caini tot mai e o lege cu sterilizarea bla-bla, dar pt pisici vagaboande nu exista nimic!!! Curios, nu? Poate o solutie: mai ineti minte ca acum cativa ani in urma a fost un oras invadat de ciori? Si au facut o campanie in care plateau ceva pt fiecare cioara moarta adusa la punctul de colectare. Hai sa nu fie cu omoruri si sa ajutam hingherii, dar cum ar fi daca ar da 10 RON pe fiecare caine viu adus la eutanasiere (simplu, sa nu se incurce vanatorul cu intrebari daca e sterilizat sau nu...). Cati vanatori de fier vechi s-ar transforma in vanatori de caini vii???

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Cum sa otravesti un caine cu otrava pentru caini ?

Anonymous said...

Sunt de acord cu tot cea spus anonymus... Am sa trec la operatiunea "maltratati cainii vagabonzi...." Am destui in sectorul Pacii 109 , pe linga santierul nou de 10 blocuri...

Anonymous said...

PT CEI CARE VOR SA OMOARE ANIMALE,CAINI....VA DORESC SA MURITI IN CELE MAI GROAZNICE CHINURI !!!BLESTEMATI SA FITI DE NENOROCITI FARA SUFLET.AM 1.87 100 KG SI 12 ANI DE BOX,TOT CE IMI DORESC E SA PRIND UNUL DINTRE VOI CA FACE CEEA CE ATI SCRIS PE SITU-UL ASTA DE CACAT CARE VA DA VOIE SA VB ASA CEVA,O SA VA BAT DE NU O SA VA MAI RECUNOASCA NICI MAMELE VOASTRE!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

ORICUM TOT CE FACETI VOI O SA CADA PE COPIII VOSTRI....ASA CA RATATILOR FARA PRIETENE LABAGI ORDINARI....VA DORESC SA PUTREZITI IN IAD ;) DACA UN ALT OM MULT MAI SUPERIOR VOUA V-AR LUA VIATA CE ATI ZICE????

Cel curajos said...

Mai ala cu boxul! Boxeaza pe ma-ta!
Intre timp noi ne vom ocupa in continuare de caini
Iesi repede si aduna cat mai multi!
Du-i acasa daca vrei sa scape, si pune-i sa-ti reguleze femeia!
Altfel n-o sa mai aiba cine ca tu nu esti capabil iar potaile vor disparea rapid
Pe clor si lichid de frana fratilor
E timpul sa scapam!

Anonymous said...

Nu stau sa ma cert cu ratatii si taranii venitIla orase care confunda curtea de la tara cu apartamentul lor de 15 metri patrati balit in totalitate de o javra puturoasa si proasta...Pai ba ratatilor proprietari de caini daca voua VA PLACE CACATUL DE CAINE, BALELE LUI, PUTOAREA LUI, PARAZITII LUI , nu aveti decat sa savaurati toate astea dar cand iesiti cu javrele din casa umblatii in mortii vostri cu ei in lesa , puneti la dracii vostri botnite ,SI adunati le cacatul futu va in gura .Atia care hraniti haitele din jurul blocului va doresc numai sa va tabare vreodata ...luati ii in casa timpitilor nu ii tineti in saptiul public. MULTUMESC CFELOR CARE AU FACUT SUGESTIA CU ANTIGEL SI OTRAVA DE SOBOLAN MAINE MA DUC SI CUMPAR DEAMANDOUA.

PS:PT CEL CARE ZICI CA AI FACUT BOX SI NE BATI PE TOTI : NUMARUL MEU DE TELEFON ESTE 07662544 ZI UNDE VREI SA NE INTANLIM DE PREFERAT DUPA ORA 18:00 CA SA ITI SCOT POSTIA PE NAS SI SA ITI APRA RAU CA AI FACUT BOX
iubesc animalele daca sunt la locul si la timpul potrivit ..cand exista conflict , omul tb sa primeze in fata oricarui animal chair daca acel animal ar fi ultimul din rasa lui si mai ales un caine de boschet

Anonymous said...

Nu stau sa ma cert cu ratatii si taranii venitIla orase care confunda curtea de la tara cu apartamentul lor de 15 metri patrati balit in totalitate de o javra puturoasa si proasta...Pai ba ratatilor proprietari de caini daca voua VA PLACE CACATUL DE CAINE, BALELE LUI, PUTOAREA LUI, PARAZITII LUI , nu aveti decat sa savaurati toate astea dar cand iesiti cu javrele din casa umblatii in mortii vostri cu ei in lesa , puneti la dracii vostri botnite ,SI adunati le cacatul futu va in gura .Atia care hraniti haitele din jurul blocului va doresc numai sa va tabare vreodata ...luati ii in casa timpitilor nu ii tineti in saptiul public. MULTUMESC CFELOR CARE AU FACUT SUGESTIA CU ANTIGEL SI OTRAVA DE SOBOLAN MAINE MA DUC SI CUMPAR DEAMANDOUA.

PS:PT CEL CARE ZICI CA AI FACUT BOX SI NE BATI PE TOTI : NUMARUL MEU DE TELEFON ESTE 07662544 ZI UNDE VREI SA NE INTANLIM DE PREFERAT DUPA ORA 18:00 CA SA ITI SCOT POSTIA PE NAS SI SA ITI APRA RAU CA AI FACUT BOX
iubesc animalele daca sunt la locul si la timpul potrivit ..cand exista conflict , omul tb sa primeze in fata oricarui animal chair daca acel animal ar fi ultimul din rasa lui si mai ales un caine de boschet

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Pentru "iubitorii de animale de strada" am o intrebare: ce faci daca te musca un caine cu stapan? Presupun ca dai stapanul in judecata pt ca nu a avut grija de el. Ce sa facem atunci cand ne musca un caine fara stapan carora le tot luati apararea? Mie mi se pare normal sa va dau pe voi in judecata ca nu ati avut grija de ei. E foarte usor sa critici si sa pasezi responsabilitatea in sarcina altcuiva, dar faceti ceva util: VENITI SI VOI CU PROPUNERI. Tot ce se scrie pe astfel de forumuri nu sunt altceva decat propuneri pt rezolvarea unei probleme care, trebuie sa recunoasteti si voi, exista. Asa ca in loc sa-i injurati pe cei care propun ceva si sa cautati vinovati pt inmultirea cainilor vagabonzi cautati o solutie care sa va satisfaca atat pe voi cat si pe ceilalti. Demonstrati ca, asa cum sustineti, ati depasit stadiul de "primitivism" in care se chinuie altii si salvati omenirea si populatia canina fara stapan... Doar sunteti mai evoluati, ce dracu...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

treaba cu amestecu de lichid de frana cu antigel bubuie, nu va luati dupa toti tampitii.. aparatori ai "drepturilor animalelor" ii doresc sa ii muste si nevasta si copilu cainii vagabonzi sa vada cum e sa iti petreci ziua de nastere la spital cu nevasta muscata de caini.

Cu otrava de sobolani cred ca e foarte simplu. Nu am incercat inca dar incerc. Am sa sectionez o bucatica de carne pe o latura (sa iasa ca o punga, ca un plic). Inauntru (in interiorul sectiunii) am sa bag niste otrava de sobolani, fara a atinge marginile, folosind un capac de pix. Asa ii dadeam cainelui meu medicamente pe care daca le-as fi amestacat in mancare avea sa le scuipe, asa inghitea direct.

Un "pliculet" pe seara si in fiecare seara si in max o luna de zile starpim cainii de langa bloc.

>>>>>>>>>>good hunting!!!

Anonymous said...

Nici nu stau sa mai citesc ce scrie lumea ... pur si simplu nu mai imi pasa. In aceasta jungla ( ca asa este considerata tara noastra, la cat de bine o ducem din toate punctele de vedere) trebuie sa SUPRAVIETUIM acestui banal atac al lighioanelor societatzii. Mi-a ajuns atata bunatate sufleteasca ptr acestea problema , asa ca ma inarmez cu rabdare ca un mercenar cu antigel, ciocolatzi, otrava de sobolani, si ma fac bun iubitor de dansii oferindu-le delicatese. Babele .. nu nebune .. sa nu le jignim... fara creier.. daca nu le convine situatzie sa PAPE tot ce le ofer dragutzelor de patrupede. Asa am mai multe sanse sa merg linistit pe strada de teama ca nu voi fi linsat de hienele orasului.

Anonymous said...

Bai u cu fatza de calendar ortodox (ca esti bun la suflet cu cainii) presupun ca ai o minte dezmembrata si ingusta dupa cei 12 ani de box ai tai. Gandeste-te ca nevasta-ta, copii, sau chiar maicata, orice in familia ta de iubitori de animale ar fi muscata de un sobolan al strazii(cainele) ce ai face? Nu imi spune ca nu sunt iubitor de animale. Am animale. Dar am si creier sa le intretin. Asa ca inainte sa sari la bataie tinetzi familia aproape si ai grija de ea si ai grija de animale. Tinele la tine in casa si nu aiurea pe strada. Dupa ce patesti si tu ceva.. o sa dai dreptate majoritatii care a patit mai multe in viata asta decat tine.

SrK said...

In aceasta jungla ( ca asa este considerata tara noastra, la cat de bine o ducem din toate punctele de vedere) trebuie sa SUPRAVIETUIM acestui banal atac al lighioanelor societatzii. Mi-a ajuns atata bunatate sufleteasca ptr acestea problema , asa ca ma inarmez cu rabdare ca un mercenar cu antigel, ciocolatzi, otrava de sobolani, si ma fac bun iubitor de dansii oferindu-le delicatese. Babele .. nu nebune .. sa nu le jignim... fara creier.. daca nu le convine situatzie sa PAPE tot ce le ofer dragutzelor de patrupede. Asa am mai multe sanse sa merg linistit pe strada de teama ca nu voi fi linsat de hienele orasului.

euuuuuuuuuuuuuuuu said...

eu am 1.50 m si o grenada, daca yo bagam in chiloti lui nenea boxeoru' sa vedem pana isi da jos manusile daca are timp sa o scoata! ha ha ha, s-a umplut lumea de d-astia periculosi

Anonymous said...

pentru cei care iubesc animalele le spun doar asa simplu si scurt : IUBIT-LE ! dar luatii pe acesti caini vagabonzi in casa , in pat cu voi , sau macar strangetii sub geamu vostru ! pentru cei care vor sa scape de aceste "sirene" , "perforatoare umane" , si focare de infectie , le dau cateva sfaturi 1. OTRAVA SOARECI , 2. ANTIGEL (MERGE PERFECT) , 3 DACA VA PRINDETI MINTEA SA II ALERGATI ... SA II LASATI FARA PICIOARE

ce nu va recomand sa faceti :
1 sa sunati la politie (rad si cu curu' de voi !
2 sa apelati la administratia locala (idem)


Operati cu subtilitate si incredere in ceea ce faceti nu intoarceti capul si vei dormii linistiti ! SOMN USOR (pentru cei care au servici si lucruri mai importante de facut decat sa hraneasca ca senilii "animalele astea de societate"

IUBESC ORICE FEL DE ANIMAL INDIFERENT DE CULOAREA , FORMA SI APTITUDINILE LUI, DAR CA SA NU FACI NIMIC , SA DORMI , SA LATRII AIUREA SI SA MUSTE LUMEA PE STRADA , MI SE PARE AIUREA !

Anonymous said...

pt iubitorii de caini comunitari : http://www.ziare.com/articole/muscate+caini

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
delia mihalache said...

Si eu cred ca eutanasierea cainilor neadoptati/ nerevendicati in 30 zile este singura solutie acum.
Senatul a respins in 2009 o lege in acest sens, aceeasi lege va fi dezbatuta la Cam. Dep. in 2010, daca vreti sa ajutati, va rog semnati aici pt. sustinerea ei:http://www.urbaniulian.ro/2010/01/25/exista-100000-de-romani-dornici-sa-se-rezolve-problema-cainilor-fara-stapan/

delia mihalache said...

Putem rezolva problema cainilor fara stapan: o propunere legislativa pt. legalizarea eutanasierii cainilor, neadoptati/ nerevendicati dupa 30 de zile, se afla la Camera Deputatilor dupa ce a fost respinsa de Senat in 2009.
Daca vreti sa ajutati, va rog semnati aici pt. sustinere: http://www.urbaniulian.ro/2010/01/25/exista-100000-de-romani-dornici-sa-se-rezolve-problema-cainilor-fara-stapan/. Nu e o gluma, eu am semnat. Multumesc.

delia mihalache said...

Scuze, am scris de 2 ori mesajul.
Oricum, trebuie sa incercam chestia cu semnaturile pt. ca sunt obligati sa tina cont de ele cand dezbat legea.
Depinde si de noi sa schimbam ceva.
Hai, ca se poate!

Anonymous said...

eu am incercat sa ofer de mancare parizer cu otrava dar javra e hranita de babe si nu ii e foame,sa o prind nu pot ca e agresiva....am ajuns sa ocolesc tot blocul sa pot intra.SI pe langa ea mai sar si altii.O sa incerc cu antigel in castroane de lapte

Anonymous said...

eu unul sunt de acord ca acei caini de pe strada sa dispara in 2 moduri.. sa fie luati de pe strada de catre iubitori si crescuti la ei in casa sau pur si simplu eutanasiati cu antigel, otrava de soareci . leviere. pietre. roti de masini etc..

motto.... un caine in minus e un om sanatos in plus

Anonymous said...

Dl mare boxer cu apucaturi de mamare (vezi blestemele), ia fa bine matale si strange macar cainii din cartierul tau si du-i mamicii tale acasa. stiu ei ce au de facut....

Catalin said...

Ce atata vorba???? La fapte oamenilor!

Omorat caini: Folositi antigel cu lichid de frana si lapte sau otrava de soareci in chiftele prajite in ulei

Salvat caini: adoptati cainii de pe strada sau platiti cotizatie la un ONG pentru ca sa-i tina in adaposturi

Daca lucram impreuna eliberam strazile intr-o luna. Fiecare in felul lui..

Anonymous said...

cred ca voi astia care aparati cainii nu stiti ce inseamna sa ai doi copii mici si sa stai la casa in miljocul urbei si 1 caine sa te latre nonstop in cap zi si noapte, stapanul replicand ca asa face catelul neluind nici o masura cat de mica,
nu cred ca i place nimanui sa se trezeasca la ora 3 noapte intr un latrat perfid ca si cum l ar durea undeva de somnul tau pe stapan si pe caine laolalta,
eu cred ca stapanii merita sa fie otaviti mai tare decat cainii,
eu am 4 caini in curte si inca 4-5 in cusca fatati de curand dar nimeni nu stie ca am caini decat daca incearca sa intre in curte

Anonymous said...

nana nu stiu cu ce iau otravit la mine la sarvici dar mureau f.repede spre bucuria multor colegi. ne saturasem de ei. nu inteleg ce rost au. sa moara toti

nn7019 said...

va pupa tati! la mine nu merge cu antigelul si trebuie sa-i strang de gat cu mana sau cu un garoul(doar javrele mici)

Anonymous said...

Buna ziua,

Pentru iubitorii de animale am rugamintea sa veniti sa luati cainii de pe starda Partizanilro, sector 6 Bucuresti. Ii gasiti in haite de cate 5-10 caini. Aveti la dispozitie o saptamana.

Multumesc.

Daca ii iubiti veti veni sa ii luati daca nu lasati vorbele deoparte si nu mai postati comentarii.

Dupa o saptamana antigel.
Zua buna.

Anonymous said...

CE NOROC AVETI CA SUNTETI IN ROMANIA SI NU IN SUA,ACOLO PEDEPSE PENTRU BOLANVII MINTAL CARE OTRAVESC CAINI

SrK said...
This comment has been removed by the author.
SrK said...

1 Nu te-am jignit
2 Nu am otravit nici un caine niciodata
3 In America cainii nu umbla pe strazi ca la noi.
Numai bine.

Anonymous said...

killeritzi toti cainii vagabonzi